🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امیر وحدتی "یگانه"

                      رشد اقتصاد

دوباره فصل کار است و شروع بامداد امروز

غزل

خوانش: 43

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

ساز طوفان

دل به دریای خروشان میزنم، اینبار هم

غزل

خوانش: 45

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

💦💦اشکهایت 💦💦

اشکهایت بهانه می سازم

غزل

خوانش: 72

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

آهسته تر(۲)

از چه رو هستی شتابان ای دلار، آهسته تر

غزل

خوانش: 31

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

آهسته تر

ای غم بیا بر کلبه احزان من، آهسته تر

غزل

خوانش: 32

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

پسته خندان

عیدا! دمی آهسته تر سر گشته بی سامان مرا

غزل

خوانش: 49

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

بهار میرقصد

دلا ز نم نم باران بهار میرقصد

غزل

خوانش: 39

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

صبح دولت

بکوی خاطره ام خیمه زد خیالت باز

غزل

خوانش: 63

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

بوی کباب

من از مجالست شیخ و شاب می‌ترسم

غزل

خوانش: 92

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

🌾🍎حال خوش🍎🌾

آرزو دارم که روز پیش رو

چهارپاره

خوانش: 117

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 5

چای دبش

برقصانم قلم را تا کشد تصویر زیبا را

غزل

خوانش: 220

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

🌱دختر زیتون 🌱

ابر تیره باز بر سر زد هوای انقلاب

غزل

خوانش: 89

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 5

قاضی القضات

باز گویم شرح حال گربه ای بد ذات را

غزل

خوانش: 149

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

واس ماس(ت)

هر کی از گاو نری شیر بدوشد واس ماس

غزل

خوانش: 70

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

ز بمباران دلم خون است

من آنم کز شعار مرگ بر انسان دلم خون است

غزل

خوانش: 88

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

آخرین رهگذر

هر کجا که نظر پاییز است

غزل

خوانش: 107

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

غزل لالایی

باز بر گوش رسد آوایی

غزل

خوانش: 97

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

خشکی آبشار

فصل پاییز و کار در راه است

غزل

خوانش: 65

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

🌻خدای پاییز🌻

برگوش رسد صدای پاییز

خوانش: 105

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

💛 پاییز قشنگ است💛

بر چهره ی گل شبنم شب ریز قشنگ است

غزل

خوانش: 129

سپاس: 3

تعداد نظر: 8