🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساز طوفان

(ثبت: 269201) فروردین 29, 1403 

ساز طوفان
دل به دریای خروشان میزنم، اینبار هم
دست و پا با چشم گریان میزنم، اینبار هم

گر زند باد سحر بر طره گیسوی او
شانه بر زلف پریشان میزنم، اینبار هم

دستهایش را بگیرم دست خویش و بوسه بر
چشم آهوی خرامان میزنم، اینبار هم

با خیال خاطرات دلنشینش خیمه ای
در مسیر باد و باران میزنم، اینبار هم

صبح آمد یار خواب آلود من در ناگشود
نیمه شب افتان و خیزان میزنم، اینبار هم

باز اگر از دست من بیرون کشد دامان خود
پشت پا بر عهد و پیمان میزنم، اینبار هم

می نشینم بر سر راهش بسان گِردباد
زخمه ای بر #ساز_طوفان میزنم، اینبار هم

ناله ای از دل برآرم چون نوای نای نی
آتشی اندر نیستان میزنم، اینبار هم

شکوه ها دارم ز دستت بیشمار ای ماه من
داد خود با حال ویران میزنم، اینبار هم

گر بگیری از #یگانه اختیار، این خامه را
بر علیه حکم دیوان میزنم، اینبار هم

#امیر_وحدتی_یگانه

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    خوش رنگ‌، خوش لعاب ، خوش ساخت و خوش خوان بود ، شعر جناب یگانه که البته کمی هم ازش دلخورم 😂

    • امیر وحدتی "یگانه"

      فروردین 29, 1403

      درود و صد درود خدمت حضرت دوست که در جان و دلم مانا و ماندگاری بخدا.
      بعلت گرفتاری در روزمرگی های زندگی
      چندی از محضر بزرگان بزرگوار دور بودم و عذر خواهم.

      در گردباد حوادث هجران کشیده ام
      زین بابت است گوشه عزلت گزیده ام

      خواندی بیادم اگر هر زمان ترانه ای
      یا یافتی ز منِ بی نشان نشانه ای

      در گیرودار زمانه تک و بی نشانه ام
      در انتهای قطار مسافر #یگانه ام
      مانا باشید و ماندگار
      روز و ماه و سال نوتان مبارک
      🥀🥀💙💛💙🥀🥀

      • امیر وحدتی "یگانه"

        فروردین 30, 1403

        عرض ادب و ارادت جناب یغمایی که با حضور سبزتان دوباره کلبه حقیر را صفا داده و مزین فرموده اید.
        درودتان باد.
        🥀🥀💙🥀🥀

  2. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درودحضرت دوست جناب یگانه‌ی عزیز
    زیباودلنشین کمافی‌السابق
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1403

    سلام ودرود بر یگانه پاک

    اشعارتان همیشه دلنواز هستند

    لذت بردم‌

    در پناه حق🌹

    • امیر وحدتی "یگانه"

      فروردین 30, 1403

      عرض سلام و ادب بر استاد خراسانی عزیز و سپاس از بنده نوازی هایتان. امید که آفتاب عمرتان هماره بدرخشد.
      🥀🥀💛🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا