🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار نارنج

(ثبت: 4536) مرداد 8, 1396 
بهار نارنج

باید چلچله ها را دید
و با اُمّید
زمین را در نوردید  !
یا چون خورشید
به خانه هایِ بارانی رفت
تا طعمِ بهارِ نارنج
یادآوارِ خاطره هایمان شود !

…………
م جعفری
………….

نظرها
  1. مهران اسدپور

    مرداد 10, 1396

    درودها جناب جعفری ارجمند …

    دستمریزاد ….

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 11, 1396

    درود برشما

  3. ذرود جناب جعفری عزیز

    احسنت

  4. .

    درود برشما

    دستمریزاد