🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 224505) فروردین 14, 1399 

 

بهار
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
————————
شبنم و شادی و شور است ارمغان بهار
هدیه ی قلب صبور است ارمغان بهار
در تقابل بین فصل بهار و فصل خزان
لحظه ی ناب حضور است ارمغان بهار
درخت ها که رنگین کمان شده اند
پُرِ از شعر و شعور است ارمغان بهار
زمان حال دگرگون محول الاحوال
دلی که مَمْلُوِ نور است ارمغان بهار
گذشت سالی و ایام پیش می آ ید
زمان به حال عبور است ارمغان بهار
دلت ز غصه رها کن سرود وصل بخوان
زمان جشن و سرور است ارمغان بهار
بیا و دل به عزیزان بده و شادی کن
دلی ز جنس بلور است ارمغان بهار
پر ازشادی و جشن و سرور هر جایی
دلم ز غصه به دور است ارمغان بهار
ماهی قرمز و سیر و سبزه و سمنو
نشاط جفت و جور است ارمغان بهار
———————————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا