🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهای اشک

(ثبت: 210950) خرداد 30, 1398 

( بهایِ اَشک )

چشـمِ من آرام شـو زاری مَکن
اَشکِ خود برگونه ام جاری مَکن

اَشک هایت را به اَرزانی مَریـز
بیجهـت بیهـوده بیگـاری مَکـن

اَشک را مَفـروش در هر اَنجمن
تا به وقتـش پرده برداری مَکن

مشتـری بـر اشک تـو داوَر بـوَد
شـو رضـا آشفتـه بازاری مَکـن

بابِ رحمت را علی باشـد بِـدان
از کسی دیگـر خریـداری مکـن

اشـک جـاری کـُن برای فاطمـه
غیـرِ او جایـی گُهر بـاری مَکـن

بی کفـن در کربلا را کـن صـدا
پس بجـُز او فکرِ سـالاری مَکـن

بهرِ اَصغـر دیـده تَرکُـن عاشقـا
سُفره ای دیگر تو افطاری مَکن

میخَـرد اَشکـت علمـداری دَلیــر
جُزبه اخلاصش تو پنـداری مَکـن

بر مُصیبتهـایِ زینـب اشک ریـز
برمزارش فکر هُشیـاری مَکـن

انتظارش گَشتـه طولانـی دِگَـر
جُز وَلی جویـایِ دلـداری مکـن

پَرگُشا مستانه برسویش (حبیب)
امشبـَت را وَقف اَشعـاری مَکن

……… حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 30, 1398

    سلام و درود استاد رضائئ ارجمند

    دستمریزاد .🌸

    اجرتان با اولیاءالله …

    تقدیمی :

    1❤️
    انتظاری ، منتظر ، در انتظار
    با فراقش سوزشی داری قرار

    بی قراری را ، تحمّل ، آن چنان
    همچو یک رزمنده قامت استوار

    2🌸

    از تو خواهم کیمیایی علم را
    دانشی را از تو طالب سیمیا

    آشنا گردان مرا ، با آن علوم
    راه پیدا لا به آنجا کس خدا

    ولی اله بایبوردی

    30 / 03 / 1398

    🌿🌹🌸🌹🌿

    • سلام بر شما برادر گرامی و شاعر ارزنده
      استاد گران ارج جناب بایبوردی
      ممنونم از حضور ارزشمند شما

      به به چه اشعاری هم در
      نظرتان ارسال فرمودید
      محفل مارا آراستید
      🌺🌺🌺

  2. درود بر شما بزرگوار . دستمریزاد

    🌿🌺🌺🌺🌿

    • سلام استاد عزیز

      جناب انصاری

      حضورتان غرور
      تاییدتان سرور است
      ممنونم🌺🌺🌺

  3. 🌺🌺
    درود بر شما.
    اجرتان با اهل بیت عصمت و طهارت.
    زنده باشید

    • سلام استاد عزیز

      جناب انصاری

      حضورتان غرور
      تاییدتان سرور است
      ممنونم🌺🌺🌺

    • سلام برشما برادربزرگوار

      خوشحالم از حضور ارزشمندتان

      یا علی ع🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا