🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهترین زنان بهشتی

(ثبت: 4241) خرداد 21, 1396 
بهترین زنان بهشتی

برترین زنان بهشتی

 

در حدیثی حضرتِ احمد چنین گفت و نوشت

نامِ زن هایی که هستند برترین های بهشت

اولین زنْ فاطمه دُختِ نبیّ و مصطفی است

همسرِ مولایِمان آقا علیِ مرتضی است

دومین زنْ همسری نیکو برای احمد است

نامِ او باشد خدیجه یاورِ پیغمبر است

سومین زنْ آسیه ، همسرِ فرعونِ پلید

او که موسی را گرفت از نیل و جانَش را خرید

چهارمین زنْ را بِدان هستْ مادرِ عیسی مسیح

نامِ مریم را خدا آورده در قرآن صریح

این زنان را بَهرِ خود اُلگو بِدان در زندگی

چون که دارند هر کدام یک آسمان فرزانگی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدجواد منوچهری

    خرداد 21, 1396

    درود 

    بسیار عالی

    • علیرضا قاسمی

      خرداد 23, 1396

      متشکرم آقا محمد جواد ، بزرگوارید …

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1396

    درود بر شما

    • علیرضا قاسمی

      خرداد 24, 1396

      متشکرم از لطف شما سرکار خانم خیاط پیشه …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا