🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت بقیع

(ثبت: 211312) تیر 11, 1398 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
بهشتی در زمین پنهان در خاک بقیع باشد
تو گویی روضه رضوان در خاک بقیع باشد
ندارد زائر و سینه زن و گریه کنی در خود
فقط مهدی بود گریان در خاک بقیع باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا