🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت

(ثبت: 240640) تیر 27, 1400 

 

تو پلک بستی و بستند با تو درها هم
و باز کردی و شد باز، بال‌‌وپرها هم

تو حسّ نابِ حضوری، که پیش چشمانم
تبسّم تو مقیم است در سفرها هم

من و تو ماهی و رود است جاده، در دوطرف
کنارِ رود درختند رهگذرها هم

تو چون نسیمی و کافی‌ست بگذری جایی
که با تو راه بیفتند مستقرها هم

تو که کنار منی، مؤمنانه می‌فهمم:
بهشت جای خوشی نیست آن‌قدَرها هم

اکرام بسیم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 27, 1400

    سلام
    چقدر خوب
    چقدر عالی
    افرین
    مصرع نخست بیت اخر اگر چنین باشد بهتر است

    تو چون کنار منی، مؤمنانه می‌فهمم:
    بهشت جای خوشی نیست آن‌قدَرها هم

    در پناه خدا
    🌿❤️👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    تیر 28, 1400

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1400

    سلام و درود و
    احسنت بر شما 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا