🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به جای او

(ثبت: 242486) آبان 5, 1400 

 

شب،
به رختخواب آمد
تا کمی دلتنگی در کند
تا صبح
به جای او
چشمهایم سیاهی رفت

✏لیلا بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 6, 1400

    شب قصه گوی رنج بی پایان درد است

    💐🌺

    • یا تو کوتاه بیا
      یا شب
      درد که درمان نمی شود

      ✏لیلابهمنی( سالیز)

      درودها شاعر گرانقدر سپاس که خواندید

  2. سلام و درود بانو بهمنی
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا