🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به جای رود چه خونی ز چشم شد جاری

(ثبت: 215055) شهریور 30, 1398 
به جای رود چه خونی ز چشم شد جاری

به هر کجای جهان می کنم نگاه ،دلا
اثر ز نفسِ شیاطین ، ببینمش غوغا

میان فتنه سران فتنه ای نمایانی
اسیر دست شیاطین نفس واویلا

چه کینه ای شتران این سران چو اُشترها
نه رحم بر کس و ناکس چماق دست نما

به جای رود چه خونی ز چشم شد جاری
به جای اشک ، چه خونابه ای روان جانا

چه غنچه باغ گلی گشت ؟؟؟؟رو به ویرانی
چه طفل نقش زمین شد چو غنچه ای گویا

چرا که نعشِ برادر ؟ پدر ! چه مادرها ؟؟
به دست جانی خائن چو گرگ حمله به ما

جنایتی به خیانت ، امانتی ، مردم
چه گویمت که ببینی جهان اسیر هوا

چنان اسیر هوا نفس این سران والی
نظر به کعبه کنی ، ذبحِ آدمی ،به منا

ولی اله بایبوردی

28 / 06 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 30, 1398

    سلام و درود

    تبارک الله
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 30, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی والامهر

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان

      شادکام باشید

      🍃🍃💐🍃🍃🌸🌷🌸

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 30, 1398

    درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 30, 1398

      سلام

      استاد دهنوی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌷🌷🌷🌸🌷🌷🌷

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1398

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    دستمریزاد

    زنده باشید به مهر

    خدا شر شیاطین را از سر ملل مظلوم کوتاه نماید

    💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 30, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب مهدی پور عزیز

      روزی می رسد منجی عالم بشریت با قیامش صلح را به جهان هستی خواهد آورد….
      به امید آن روز….

      در پناه خدای کائنات

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  4. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 30, 1398

    … سلام استاد عزیز
    برای سعادت بشریت، دست و قلمی که اینگونه فریاد می زند را باید بوسید…

    نفت نبود اگر،
    بی جنگ
    دنیای قشنگی
    داشتیم…

    پ………………

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 30, 1398

      سلام

      استاد بزرگوار

      سپاس ؛ استاد بنده نوازی می فرمایند …سعادت در دستان ماست ….قدر آن را باید دانست….

      در پناه ایزد منّان

      تقدیمی : 🌷

      بوسه باران فکر آن اندیشمند
      صلح را خواهان ،رها از قید و بند

      بی شماری نعمتی ، در دست ما
      دور از جنگی ، بلایی ناپسند

      ولی اله بایبوردی

      30 / 06 / 1398

      🌺🌺🌺🌺🌷🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا