🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به حضرت قمر بنی هاشم (ع)

(ثبت: 6817) مهر 17, 1397 

بسمه تعالی

 

 

به حضرت قمر بنی هاشم (ع)

 

 

 

 

 

 

انوار الحرمین

 

 

 

 

 

 

 

 

ای عباس (ع)
در شب ِ
برداشتن ِ
بیعت ها ,
تنهائی ِ
سرخ ِ
حسین (ع) را
تنها
خدای نورانی
می دید
وَ تو !

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

تخلص :   نورانی

 

 

 

 

نظرها
  1. درودتان باد استاد

    • با سلام و عرض ادب

      سپاس از حضور ارزشمندتان

      سلامت و موفق باشید

      درود بر شما

      یا ابوالفضل (ع)

  2. علی رفیعی

    مهر 17, 1397

    سلام و درودبرادر گرامیم‌جناب شرافت مولا

    بسیارعالی ، ارزشمند و اثربخش

    بهره مند گردیدم

    اجرتان ان شاءالله با حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام

    التماس دعا

    درپناه خدا

    • سلام الله المنوّر علیک یا سیدنا المظلوم یا قمر بنی هاشم ع

      سلام بر شما شخصیت مؤمن و دارای اخلاق والا

      درود بر شما بزرگوار

      نظر لطف شماست

      بنده , دعاگویتان در جوار امامزاده احمد بن موسی شاهچراغ (ع) هستم

      با احترام

  3. طارق خراسانی

    مهر 18, 1397

    سلام و درود 

    عالی ست 

    در پناه خدا 

  4. با سلام و عرض ادب

    ادیب والا مقام و استاد گرانقدر

    درود بر شما

    موفق باشید

    سلامت باشید

    یا عباس (ع)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا