🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به خلوت همچو هر قدّیس تنها

(ثبت: 210856) تیر 2, 1398 

توان شهری بَدَل کردش به صحرا
به خلوت همچو هر قدّیس تنها

چه بس اندیشمندانی به خلوت
چو روسو پاسکالی نیچه جانا

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی رفیعی

    تیر 2, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام استادگرانقدر
    دستمریزاد بزرگوار
    در پناه خدا
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • سلام استاد رفیعی گرامی

      با سپاس از حضور سبزتان

      در پناه حق باشید به مهر

      🌷🌸🌷🌿

  2. طارق خراسانی

    تیر 3, 1398

    سلام و درود

    زیبا و پر از حکمت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • سلام استاد ارجمند جناب آقای خراسانی عزیز

      سپاس از همراهی تان با نظر زیبا …

      به مهر باشید در پناه ایزد منّان

      🌿🌸🌷🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا