🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به دعای صبح خیزان ببری ز ما بلایی

(ثبت: 219882) دی 22, 1398 
به دعای صبح خیزان ببری ز ما بلایی

 

نظرت به خیر ، حالا بکنم تو را دعایی
که کنی تفقّدی تا بدهی به هر گدایی

به خدا کنم سپاسی که ملازمان سلطان
به عدالتی و قسطی بدهند حکم هایی

به خدا بَرَم پناهی مگر آن شهابِ ثاقب
به ندای غیب تابش که ز دیوها رهایی

مژه ات بکرد اشارت نکنی غلط نگارا
که تو خون ما بریزی ببری ز ما حیایی

ز حجاب خود در آیی چه نظر کنی تو سودی
دل عالَمی بسوزی به کرشمه چون بیایی

همه آرزویم این شد که نسیمِ روح افزا
خبری ز آشنایان بدهندشان به مایی

چو بشد رُخت نمایان چه کنم به پا قیامت
که تمام جان نثاران به رهت دلا فدایی

اثری ز صبح بینی چو کنی ولی دعایی
به دعای صبح خیزان ببری ز ما بلایی

دل و جان فدای سلطان غریب ثامن الحق
که در این جهان هستی که به داء ما دوایی

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها
  1. درود استاد بایبوردی گرامی
    بازهم مانند همیشه زیبا و دلنشین و به حق ستودنی
    🌹🌸🌹

    • سلام

      استاد عسکری عزیز

      سپاس از نگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. مينا امينی

    دی 22, 1398

    💐💐💐

  3. 🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌿🌿🌿💐💐💐💐

    • سلام

      استاد رشیدی راد گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃🌹🌷🌺🌷🌹🍃🍃

  4. من خیلی لذت بردم استاد
    زیبا بود ودلچسب
    احسنت🌺

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      ممنون

      🌺🌺🌸🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا