🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به دور دست نگاهی کند به تنهایی

(ثبت: 221971) اسفند 27, 1398 

 

1

نشسته بر لب بحری نگاه دریا را
همان کبوتر عشقی شکسته بال دلا

به دور دست نگاهی کند به تنهایی
ندا چو موج درونی کند پر از غوغا

2

هر چند شکستی دل ما را نه مداوا
اندوه دلی بیش بکردی نه تمنّا

خواهش کنمت دور ز من ای دل غافل
بیدار شوی لحظه وداعی نه تقلّا

ولی اله بایبوردی

14 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 27, 1398

    سلام و درود
    دل خانه ی خداست
    وای بر آن کس دلی بشکند

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 27, 1398

      سلام

      استاد فرزانه جناب خراسانی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی

      یاد آور :

      انا عند القلوب المنکسره

      من نزد قلب های شکسته هستم

      مسافر این راهیم

      همه رفتنی تنها او باقی…

      حدود ده ماه و ده روز است با شعر پاک آشنا شدم .

      در این مدت ؛ تا حال 309 قطعه شعر با 42 مطلب اشعار ارسالی مصدّع اوقات

      دوستان شدم.

      از یکایک اعضا سپاس و قدردانی خود را اعلام می دارم که اینجانب را به

      بزرگواری تحمّل کرده اند.

      پیشاپیش عید سعید باستانی را به تمامی اعضای سایت تبریک عرض نموده ؛

      آرزوی سلامتی هر یک را از خداوند متعال خواستارم.

      تقدیمی : 🌸❤️🌸

      با خدایی همنشین ،در خانه ای
      خانه دل را یاد کن بشکسته ای

      با دلی بشکسته ، خالق را ، ثنا
      بی نیاز از خلق با دل خسته ای

      ولی اله بایبوردی

      27 / 12 / 1398

      🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا