🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به صنوبر سوگند 5

(ثبت: 5779) فروردین 16, 1397 
به صنوبر سوگند 5

1-

تا نوشتم از تو

باغ احساس دل من

گل داد…

**************

2-

شب، بلندای غمِ دوری توست

که به روی شانه ی دلتنگی

از پریشانی من می گوید…

*************

3-

تو به لبهای بهار می آیی

چون شکوفه به درخت…

***************

4-

به صنوبر سوگند

دامن شعر

به عشقت

سبز است…

************

5-

طبیعت را گلستان کرده ای اما

دلم از دوری ات بدجور می سوزد…

مهناز نصیرپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):