🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر نفسی نیست

(ثبت: 265411) آبان 17, 1402 

 

پاییزترینِ وطنم را بنِگر باز
دیگر نفسی نیست که چون ابر بباریم…

 

مهناز نصیرپور

پ.ن:
برای گلپا
اسطوره ی آواز و کسی که توی ذهن من همیشه یاد شرافتنش می درخشه…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا