🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به علی و وحی مُنزل بشناختم خدا را

(ثبت: 209670) خرداد 4, 1398 

تو رحیم و رحمتی جان بزنی ز ما قضا را
تو شهی تو رستگاری که دهی تو جان صبا را

دل ذرّه را شکافم به فغان پیام گوید
به علی و وحی مُنزل بشناختم خدا را

ز نشان بی نشانی خبری رسان ولی را
که به عشق و شور ایمان برود ره حیا را

به فنای جسم نازی که رها شوی ز گردون
نکند به قهر سوزد بشنو تو این نوا را

به خدای عهد بندد که نگردد عهد شکسته
چو علی به خلوت دل رسی آیتی هُدا را

چه کنی بلای جان شد مگر ای سحاب رحمت
به ترنّم بهاری بپراکنی سخا را

علی ای امید احسان ز غبار خاک پایت
به مژه بمالم آن سان که بگفت شهریارا

“به دو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت
که ز کوی او غباری به من آر تو تیا را”

تو ولی به لفظ حافظ ز خط حسین بهجت
بگرفتی این غزل را چه خوش است مهربانا

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 4, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان جناب بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    درود بر شما

    علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
    که به ما سوا فکندی همه سایه ی هما را

    سر بلند باشید به مهر
    💐💐💐👏👏👏👏🌹

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 4, 1398

      سلام آقای مهدی پور گرامی

      سپاس از خوانش صمیمانه تان

      پایدار باشید

      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌺🌷🌷🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1398

    سلام و.درود

    بسیار عالی و استادانه سروده اید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 4, 1398

      سلام استاد ارجمند

      سپاس از حُسن اندیشه تان

      در پناه حق

      💐🌷🌷🌸🌷🌷🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1398

    یا علی🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 4, 1398

      سلام آقای رضاپور

      ممنون از حضور سبزتان و خوانش گرم تان

      🌹🌹🌺🌺🌹🌹

  4. رضا

    خرداد 4, 1398

    سلام و درود خدمت جناب بایبوردی
    سپاس

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 4, 1398

      سلام آقا رضا

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان

      در پناه حق

      🌹🌺❤️🌺🌹

  5. زانا کوردستانی

    خرداد 5, 1398

    درود شاعر ارجمند

    زیبا سروده اید
    دستمریزاد
    احسنت

    موفق و موید باشید

    @};-=D>
    @};-=D>
    @};-=D>
    @};-=D>
    @};-=D>=D>=D>

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 5, 1398

      سلام استاد فلاحی عزیز

      لطف ها فرموده اید

      سپاس از خوانش زیبای تان

      🌹🌺🌺🌺🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا