🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به مناسبت آغاز سال میلادی 2020

(ثبت: 220437) دی 13, 1398 
به مناسبت آغاز سال میلادی 2020

 

شکر ایزد زنده ام، دیدم جهانم بیست بیست
کاش بود افکار من در این زمانم، بیست بیست

من که حالم خوبِ خوب است و دعایم باشد این
سالِ بیست و بیست حالت مهربانم، بیست بیست

سال ها جنگ است و غم مهمانِ دل های کبود
کاش صلح آید، ببینم مردمانم بیست بیست

من ز تهران کوچ کردم سوی گیلان عزیز
وَه هوا پاک است اینجا، آسمانم، بیست بیست

هر که غم دارد بگو در باغِ سبزِ دل درآ
در دلش تا بذرِ شادی ها فشانم، بیست بیست

طارق خراسانی

12 دی 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 13, 1398

    درود بر سرور ارجمندم
    جناب خراسانی نازنین
    ….
    من نیز سال نو میلادی را به همه هموطنان تبریک می گویم
    هوای عطر آگین گیلان نوش دلت باد

    و روزی، شاید
    بر شانه های استوار “گرسماسر”
    در پیچ تاب جاده های “دالیخانی”
    یا پلکان پر از خاطرات
    “مارکوه”
    این کوه مقدس
    که چونان سدی لبریز از مهربانی است
    شهر زیبای ” کتالم” را
    زیر نوازش باران
    ببینم ات
    چترم را بدهید به دریا
    من عاشق بارانم
    🌺🌸🌷🌸🌺🌸

    • طارق خراسانی

      دی 13, 1398

      سلام بر امیر شعر پاک

      انشاالله فرصتی پیش آید زیارتتان کنم
      به به کامنتی که خود شعری زیباست

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. فریبا نوری

    دی 13, 1398

    سلام استاد گرامیم
    شکر ایزد که حالتان خوب است
    امید که همواره خرم و شاد باشید
    در دل پاک طبیعت و در پناه خدا
    🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃💐

    • طارق خراسانی

      دی 13, 1398

      سلام بر خانم نوری عزیز

      امیدوارم شما هم همیشه شاد و تندرست باشید
      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه حضرت حق🌿🙏❤️🙏🌿

  3. سلام و درود

    استاد خراسانی گرانمهر

    سال میلادی تولد حضرت مسیح علیه السّلام مبارک

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌷🌸🌷

    زن ورق تاریخ را شمسی به میلادی نما
    گر قمر را یادآور یُمن سالی پُر بها

    بیستی سالی کنم یاد آوری میلادِ نور
    پورِ مریم آن مسیحا نازنینی با وفا

    ولی اله بایبوردی

    13 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      دی 13, 1398

      سلام و درود بر دوست گرانقدر شاعرم

      سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح بر شما تیز مبارک باد

      سپاس از حضوز و بداهه ی زیبای تان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا