🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یاد دوست

(ثبت: 233504) آبان 24, 1399 
به یاد دوست

 

در این دنیا همانندت ندیدم
تو ای معنای اشعار سپیدم
چه زیبا می سرودی تو غزل را
من از تو می نویسم ای مریدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 24, 1399

    درودها
    دوبیتی خوش حسی بود
    تنها میتوان به پایان مصرع دوم ایراد گرفت
    که به طور واضح آدمی از مراد تعریف می کند نه مرید
    و به لحاظ محتوا این مصرع با سایر مصرع های شعر ارتباط برقرار نمی کند
    اگرچه که به لحاظ قافیه درست است اما معنی را نمی رساند
    نویسان باشید بزرگوار 💐💐💐💐💐

    • ممنون از توجه شما
      “مرید” نام استاد بنده می باشد
      مرحوم مرید پور امیری

    • روح الامین پورامیری

      شهریور 30, 1402

      بادرود بیکران به شما جناب اقای نژادیان بزرگوار
      دوبیتی جناب اقای خانه گیر خیلی زیبا سروده شده شما درست فرمودین منظور حضرتعالی را من کاملا متوجه شدم ولی کلمه مرید در اینجا با اسم مرحوم استاد مرید پورامیری اشاره دارد نه اینکه مرید کسی بودن به معنای بندگی و یاچیز دیگه ای

  2. این دوبیتی تقدیم به مرحوم استاد مرید پور امیری می باشد

    از شاعران خوش ذوق استان کرمان

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 24, 1399

    سلام جناب خانه گیر عزیز

    زیبا سرودید

    با نظر جناب نژادیان موافقم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا