🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه در بوسه گره خواهد زد

(ثبت: 209777) اردیبهشت 21, 1398 

نیست در شهر، کسی مانندش
آنکه از جان شده ام دلبندش

گفت عاشق شو و از غم بگریز
کی فراموش کنم آن پندش

فَرِّ فرهنگ نگارم عشق است
من مرید وی و هم فرهنگش

دل ربوده است و دل دیوانه
گفت دارم که به سر آهنگش

بوسه در بوسه گره خواهد زد
تا دل آرام شود در بندش

دل من برد و شنیدم دلبر
گفت بر دل بزنم پیوندش

 

20 أردیبهشت 1398

 

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب استاد گرامی

    از شعر زیبایتان بهره مند شدم ولذت بردم

    درود بر شما

    در پناه حق💐💐💐💐💐

  2. اردیبهشت 21, 1398

    سلام استاد ارجمند جناب آقای خراسانی
    لذّت بردم….
    آدمی با فرهنگش زنده و ارجمند است.
    پایدار باشید.

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  3. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    جناب آقای خراسانی بزگوار

    چون همیشه لذت بردماز قلم شریف شما

    عاشقانه ائی که رو به آسمان داشت و یا حضرت دوست

    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. درود بزرگوار

    دستمریزاد🌿🌹🌹🌹🌿

  5. فریبا نوری

    اردیبهشت 22, 1398

    فَرِّ فرهنگ نگارم، عشق است
    من مرید وی و هم فرهنگش

    سلام استاد گرانقدرم
    بسیار زیبا

    🌷🌷🌷🌷

  6. آرزو نوری

    اردیبهشت 22, 1398

    نیست در شعر کسی مانندت

  7. مریم محبوب

    اردیبهشت 24, 1398

    🌺🌺🌺🌺🌺

    درودها استاد گرانقدر 🌷

    روان و دلنشین سروده اید سرشار از تعابیر و تصاویر تازه و دلنواز 🌷

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا