🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه ی برخاک رفته

(ثبت: 2910) آذر 15, 1395 

شهرِ هزار بانوی بوسه ی من

در نماز بود.

و دل برای تو شعر می سرود…

بانو 

بانو 

بانو

تکرار بی نهایت یک آرزو نبود

بانو،

همان زیارتِ شب های بی کسی ست

بانو همان قیامت کبری ِ دلبری ست

بانو ،

شعورِ  بوسه ی مردی به مِهر بود

مِهری به مُهر

مُهری به مِهر

ثانیه هایی نمانده است

بر خاکِ من

گیسوی مِهر،

 کوبه زَنَد ،

بوسه ی بَر خاک رفته را…

13 اردیبهشت 1392