🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوم نقاشی

(ثبت: 224380) فروردین 7, 1399 

 

نمی دانم چرا اینجام کنار بوم نقاشی
برای نقشه ای شاید که اینجا ،در برم باشی
تو می دانی کجا رفتم
تو می دانی چه ها کردم
برای لحظه ای کوتاه که در چشم دلم باشی
خدای خوب چشمانم حریص است بر دو چشمانت
گلوی پای در بندم بریزد گل به دستانت
عذاب بختک دوری نفس در سینه ام کشته
ولی آن خوشه عشقم چه سرسبزه چه پر پشته
مرو از این همه رویا
نترسانم نرنجانم
شروع عشق من باشد میان باغ دستانت
نمیدانم چرا اینجام کنار بوم نقاشی
برای نقشه ای شاید که اینجا ، در برم باشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 7, 1399

    درود ها
    جناب درویش زاده نازنین
    ◇◇◇◇□□□◇◇◇◇
    زیبا می سرایی

    ◇♡◇
    🌿👏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 7, 1399

    🌹🌹🌹

    • محمد رضا درویش زاده

      فروردین 7, 1399

      ارادتمندم استاد رضا پورگرامی امیدوارم بتونم از طریق شما اساتید گرانقدر به معلوماتم اضافه کنم🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود بر حضرت دوست
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا