🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی باران

(ثبت: 1837) تیر 6, 1395 
بوی باران

بوی باران

عطرِ سجاده ی غم آلوده

بغض،

 دردی که در گلو باقی ست…

تا سحر ،

غمگنانه می بارد

بی علی،

 آسمانِ  بس دیده…

ماهک_6/تیرماه/95