🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی تو

(ثبت: 233157) آبان 13, 1399 
بوی تو

 

بوی تو را می دهدم پیرِهَن
صبح شد و باز به یادت که من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    آبان 13, 1399

    سلام استاد عزیز بسیار خوب زیباست شادکام باشیددر پناه خدا🌿💐🍃🙏🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 14, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا