🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی عشق

(ثبت: 5908) اردیبهشت 7, 1397 
بوی عشق

کلامش بوی عطر نسترن داشت
نگاه پاک او رنگ چمن داشت
علف در زیر کفش خاکی عشق
تمایل به گل لاله شدن داشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 8, 1397

    درود بر شما …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا