🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگذر از هر نماز…

(ثبت: 257788) فروردین 9, 1402 

سروش های تالاب نیلوفر
سروش 121

 

ای دل ای کفتر معلّق باز!

بگذر از هر نماز و راز و نیاز

پس از این پل به یاد او پرداز

ذکر مستانه شو، نظر بنواز

تازه دارند مست می گیرند.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
بابلعشق، تالاب گل نیلوفر
شهریور 1401

ماه مبارک رمضان بر شما عاشقان، شیرین و دلنواز،
طاعات و عبادات تان قبول درگاه پروردگار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    فروردین 9, 1402

    سلام و درود👏👏در پناه خدا

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 9, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      خداوند، یار و نگهدارتان 🌷🌷🌷

  2. کتایون رها

    فروردین 9, 1402

    ای دل ای کفتر معلّق باز!
    بگذر از هر نماز و راز و نیاز
    پس از این پل به یاد او پرداز
    ذکر مستانه شو، نظر بنواز
    تازه دارند مست می گیرند.

    عالی و فوق عالی 🌺 الحق که استادی برازنده شماست
    بمان و بتاب چون خورشید مر و شعر 🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 10, 1402

      سلام و درود
      خواهش می کنم بزرگوار
      تندرست و شاداب باشید
      🌺🌺🌺🌸

  3. سیاوش آزاد

    فروردین 9, 1402

    سلام فکر کنم آخرین سروش تالاب بود الحمدلله که به پایان رسید این دفتر و بعد از آن ان شاء الله دفتر اشعار با قالب سنتی آغاز می شود

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 10, 1402

      سلام و درود تان
      سروش تالابی بعدی، آخرین سروش تالاب در سال پیش بوده و البته سه سروش تازه هم در فروردین امسال در تالاب نیلوفر، سروده ام.

      • سیاوش آزاد

        فروردین 10, 1402

        محض رضای خدا دیگر به آن تالاب نروید

        • محمدعلی رضاپور

          فروردین 11, 1402

          چه بگویم جز شگفتا
          به قول جناب سهراب:

          چشم ها را باید شست
          جور دیگر باید دید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا