🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگشای لب تا دل بگیرد زان دهن آتش

(ثبت: 4808) شهریور 31, 1396 

آتش بزن آتش بزن آتش بزن آتش

برمن بزن بردل بزن زیبای من آتش

ای یوسف عشق همه عالم کجایی، زن

کنعان دل را لحظه ای باپیرهن آتش

مشتاق فصل رویش چشم قشنگ تو 

آلاله و نیلوفر و دشت و دمن، آتش

باشعله سوزنده چشمت بزن روزی

پاوسرودست ودوچشم خیس وتن، آتش

مشتاق، دلها بر کلام آتشین تو

بگشای لب تا دل بگیرد زان دهن آتش

یا تو میایی تا دلم چون باغ گردد سبز

یا می زنم هرجنگل وباغ و چمن آتش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):