🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیابان آمد و دریاچه پژمرد

(ثبت: 257781) فروردین 9, 1402 
بیابان آمد و دریاچه پژمرد

 

بیابان آمد و دریاچه پژمرد
نفس در دود ماشین ها ترک خورد

سکوت مردم شهر جدایی
قناری را به دنیای قفس بُرد

_
ابوالقاسم کریمی(فرزندزمین)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 9, 1402

    سلام امان از مصائب عصر جدید

  3. فریبا نوری

    فروردین 10, 1402

    درود و سپاس فراوان از این شعر و از دغدغه های محیط زیستی تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا