🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یاد سهراب

(ثبت: 217013) آبان 6, 1398 
به یاد سهراب

 

آنقدر
تو بحر ” قایق سهراب ” بودیم..!
یادمان رفت،
” آب را گل نکنیم..! ”

#امیرحامدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ژیلا راسخ

    آبان 6, 1398

    🍃🌺

  2. مينا امينی

    آذر 10, 1398

    زادروزتان شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.

    با آرزوی بهترین ها🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا