🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیار بهار”

(ثبت: 220779) دی 19, 1398 
بیار بهار”

 

هوای آمدن و بودنت
کم از
هوا و آرامش قبل و بعد از طوفان نیست
بیا! بهار..
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 19, 1398

    درود بر مهتاب مهربان

    آن زمستان تمام شد
    و بهارت مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سلام استاد
      تبریز تازه زمستان شروع شده
      تادیروزبرف نباریده بود
      ازدیروزهی باریده قطع نشده
      ممنونم

  2. درضمن اسم این دلنوشته
    بیا بهار… نمیدونم ر”چطوری رفته سرخود اون بالا بیارررشده

  3. علی معصومی

    دی 21, 1398

    درود ها
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا