🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا….

(ثبت: 258022) فروردین 15, 1402 

 

بیا
باز با عشوه ای از رخِ رخشانت
دو صد بهشتم به عینه عیان کن
بیا
که در خاطرهٔ خمارِ چشمهایت
مجنونی به زنجیرم
به این روزگارِ یکی وُ یک دندگی
بس!!
تشنه ام به
آغوشِ عشق وُ نجوایِ شیرین تو
ای ماهِ افسونگر بیا وُ بگیرم
از ظلمتِ تکرارِ این شبهایِ تنهائی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1402

    سلام
    نمی دانم شعر زیبای شما چه در پشت واژه ای جادویی خود پنهان داشت که ناگه بیاد مادرم افتادم
    عمری گذشت و تازه فهمیدم
    که باعث آرامشم فقط او بود

    در پنله خدا 🌱🌹❤️❤️👌👌👌👌❤️❤️🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 15, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه خداوند روح مادر گرانقدرتان را قرین رحمت فرماید

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 15, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    زنده باشید ان شاء الله ۰🌷🌷

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 15, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا