🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا!

(ثبت: 240462) مرداد 26, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

به دلی که شِک(/شَک/شُک)… است/
و چاره اش گم شد و به راهت نشست/
برسان بوی برگ چای و صفای گلاب/
و خجسته خندِ بهاره ی نارنج شاداب/
و شمیم شکوفه های درخت هلو که به نغمه ی جوباری شده بی خواب و پرشتاب/
و نسیم به رنگ و بوی چمن های دلگشا که گشته چنین بی تاب/
و دگر، هرچه هر نما – شمیم دلربای/
که فراق تو را بیارم تاب/
ولی نشد، نمی شود، بیا! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1400

    سلام

    کارهای شما قابل تقدیر است
    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1400

    سلام و درود و ارادت
    در پناه خدا، پیروز و بهروز باشید ❤️🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1400

    سلام و درود
    تاسوعایتان حسینی

    به امید ظهور حضرت عشق ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا