🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا…..

(ثبت: 251050) شهریور 20, 1401 

 

بیا
می خواهم سیبم را با تو قسمت کنم،
تو_که، هرگز
سیبی نداشته ای

م.مهتاب

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام سپاسگزارم استاد🌹

  2. سلام
    بنظرم نظر ها پاک نشه بهترنیست ممنون چون برمیگردیم دوباره
    بخونیم نقص شعر گفتن مون تصحیح کنیم می بینم ای داد اصلا
    اثری از نوشته استاد راهنما نیست لطفاً..

    .

    • سیاوش آزاد

      آبان 14, 1401

      سلام ظاهرا نظر که پاک شود تمام پاسخ ها به آن نظر هم به دیار باقی خواهد شتافت در وبگاه شعر نو گویا فرصتی برای حذف قرار دادند و بعد از مثلا یک ساعت دیگر امکان حذف نیست و نیز به کل امکان ویرایش نظر را نیز برداشته بودند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا