🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیدل

(ثبت: 4759) شهریور 15, 1396 

ار بیدلی ایدل بیکی دلداری

بند آن دل بیدلت بیک دل آری

ورنه دل بیدلت بهیچ ارزد وبس

آن دل نبود بلکه دل خونباری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا