🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیشتر، وارد کنید

(ثبت: 218835) آذر 14, 1398 

نوبت آن شد که مقداری شکر وارد کنید
روغن پالم، از همیشه بیشتر، وارد کنید

خودکفا هستیم ما در گاو ماده بی گمان!
وقت آن آمد که قدری گاو نر، وارد کنید!

گاو نر سخت است وارد کردنش، پس لاجرم؛
چند تن “اسپرم”، بلکم …بیشتر، وارد کنید

کار اصلاحاتتان قدری به هم پیچیده است
تا بر اندازید، اصلاحی دگر وارد کنید!

در اصول نفع خود پیوسته مستغرق شدید
جای آن باید اصولی تازه تر وارد کنید

“پهلوی” پیش شما، شاگرد خِنگی بیش، نیست
اندکی صندوق فرهنگ و هنر وارد کنید!

از درون پوسیده اید و موریانه خورده است
چوب های خشکتان را چوب تر وارد کنید

بنده شاعر نیستم اما همین اندازه هم
شعر ممنوع است قدری”باهنر” وارد کنید.

95/12/04مرتکب شدم…《خلو دخو 》
#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. علی معصومی

    آذر 14, 1398

    🌿👏👏👏👏👏
    نازکی میگفت:
    بنزین هم گران شد…بی خیال
    جای خودرو های ملی…
    چند خر وارد کنید.

    • درود بر شما استاد معصومی عزیز
      بلانسبت شما اینهمه خر!
      وارد هم بکنند…چه شود؟!!

  2. طارق خراسانی

    آذر 14, 1398

    سلام و درود بر رضاجانم، جان جانان

    به به

    به به

    “پهلوی” پیش شما، شاگرد خِنگی بیش، نیست
    اندکی صندوق فرهنگ و هنر وارد کنید!

    از درون پوسیده اید و موریانه خورده است
    چوب های خشکتان را چوبِ تر وارد کنید

    بنده شاعر نیستم اما همین اندازه هم
    شعر ممنوع است قدری”باهنر” وارد کنید

    عااااالی

    دمت گرم

    در پناه خدا 🌿🙏👏👏👏👏👏👏❤️🙏🌿

    • سلام بر استاد و سرور بزرگوارم.
      خدا را شکر که مورد پسند واقع شده.برگ سبزی ست پیشکش محضرتان🙏
      شادکام باشید

  3. مينا امينی

    آذر 14, 1398

    ” بنده شاعر نیستم اما همین اندازه هم
    شعر ممنوع است قدری”باهنر” وارد کنید… ”

    درودها آقای زمانیان
    👏👏👏👏👏👏
    قلمتان همواره سبز
    زیباست
    مانا باشید به مهر🙏💐

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 14, 1398

    درودتان❤️

  5. سپیده طالبی

    آذر 15, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد زمانیان گرامی

    سروده ایست زیبا و متعهدانه بزرگوار
    دست مریزاد و درودتان باد🌺

    • سلام بانو طالبی بزرگوار🌺
      سپاس از لطف بی دریغتان.
      زنده باشید.

  6. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  7. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای رضا زمانیان قوژدی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

    • درود بر ملکۀ شعر پاک و نور چشم اهل هنر، بانو عسکری نازنین.
      آشنایی با استاد طارق عزیز و سایت وزین شعر پاک و دوستان و اساتیدی چون شما برایم فرصتی افتخار آمیز و تکرار ناشدنی است.
      سمعاٌ و طاعتاٌ.بروی چشم حتما مشارکت می کنم.
      زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا