🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی ایمان

(ثبت: 260273) خرداد 5, 1402 

 

گُم شده گیج در دنیا

به جستجوی خدا

رها ز دین و آئین ها

با جامی خالی به دست

خالی از آنچه که هست

تشنه ی جام اَلَست

اسیرِ عُمر و زمان

گُم قاصدکی در طوفان

پرواز کنم بی امان

تا که نشینم به رودی

بنام عشق و عرفان

در پیچ پُر شَک و گمان

سوار بر موج ایمان

شاید بوقت اذان

رسم به دریای آن منّان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 5, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • علی مکرمتی

      خرداد 5, 1402

      درود بیکران جناب رضا پور عزیز ، شاد و پیروز باشید و مانا 🙏

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    جناب علی مکرمتی ارجمند
    زیبا و امید وار کننده قلم زده اید
    دروذ بر شما
    🙏💐🙏💐🙏💐🌿🍃

    • علی مکرمتی

      خرداد 5, 1402

      درود بیکران بانو ، سپاسگزارم از لطف شما ، مانا و شاد و پیروز باشید …🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا