🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 1934) تیر 18, 1395 

تنهاتر از یک برگ

در کوچه های صبح دلتنگی

در امتداد تو

همچو نسیمی گیج

در سایه ات

آرام خواهم مُرد،

من با نگاهی لال و خسته

در پی تصویری از چشمان تو

در میان کوچه های 

گنگ و دلتنگ

آرام خواهم مُرد،

من در کنار آخرین خط نگاه تو

در سایه های موذی”حسرت”

خاموش تر از آیه های

سرد تنهایی

تنهاتر از یک برگ

در ساحل غم های پاییزی

آرام خواهم مُرد،

من،

در ازدحام خالی تقویم ها،

“بی تو”،

تنهاتر از یک برگ

در بستر گلبرگ های

هرزه تقدیر

آرام خواهم مُرد…

ماهک_18/تیرماه/95