🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قرارانه

(ثبت: 254611) دی 21, 1401 

 

دوست دارم تو را شبیه بهار

که به لب هاش بی قرارانه

نام تو برقرار

آه! تنها قرار من باشی!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

شعر سروش: گونه ای شعر کوتاه وابسته به شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و نو، به شیوه های ویژه) که معمولا در بیش ترِ لَخت های نخستین، قافیه یا قافیه آهنگ دارد و در لَخت یا لَخت های پایانی، به شیوه ای متفاوت می آید تا از راه این دگرگونی، به برجستگی برسد.
در سروش های ناب، سعی می شود نگاه و بیان، تازگی داشته باشد و معنا در لایه های چند بُعدی قرار بگیرد.

در آستانه ی زادروز شعر سروش (یکم بهمن) منتظر شما سرایندگان و ادیبان
گرانقدر هستیم تا با سرایش ها و پژوهش ها و تشویق های ارزشمند خود،
جشن زادروز شعر سروش
را پربارتر بفرمایید.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 21, 1401

    تنها قرار من باش

    تا انتها

    برایت

    تنها قرار باشم

    من دوست دارم ای دوست

    تو باشی و

    من و

    عشق

    دیگر کسی نباشد

    🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿

    درود بر شما استاد رضاپور عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم از سروش قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏❤️🙏💐

    • 🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿 سلام و درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید بزرگوار
      کاش سروش هایی ناب از قلم توانمندتان بخوانیم و بهره مند شویم 🌿💐🙏❤️🙏💐🌿

    • 🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿 سلام و درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید بزرگوار
      کاش سروش هایی ناب از قلم توانمندتان بخوانیم و بهره مند شویم 🌿💐🙏❤️🙏💐🌿

  2. سلام همشهری
    باز با شعر جدید خواندمت و لذت بردم
    موفق باشی

    • سلام و درود و سپاس تان همشهری عزیرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

  3. سیاوش آزاد

    دی 21, 1401

    سلام
    به وعده ی خویش عمل کردم کنون نوبت شماست
    الکریم اذا وعد وفی

    • سلام و درود و ارادت
      بسیار سپاسگزارم.
      ان شاء الله

  4. علی معصومی

    دی 21, 1401

    سلام ارادت جناب رضاپور نازنین
    بدون شک
    شعر سروش از شعر های زیباست
    و ممنون از شما خالق سردش های ناب
    ♡♡♡♡

    • سلام و درود و ارادت جناب معصومی عزیز
      سپاس از لطف شما بزرگوار
      ❤️❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا