🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی گناه

(ثبت: 233981) آذر 8, 1399 

 

گر هر ابدالی بگیرد دست بی گناه
پاک می گردد زمین از هر گناه
چهل ابدال گر پیروان افزون کنن
مرد و زن ابدال شوند زین جایگاه

*****************
منوچهر فتیان پور(راد)
پنجشنبه( 14 آبان 1399)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا