🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریخ می شکافت اگر …

(ثبت: 6651) شهریور 23, 1397 

” تاریخ می شکافت اگر … “

در بین دردهای شما درد دیـن نبود
با خونتان شراب محبّت عَجین نبود

گفتند: در تلاوت قرآن زبانزدیـــد؛
دیدیم؛ صوت ولحن شمادلنشین نبود

در آسمان هزار و یکی سینه‌چاک داشت؛
یک سینه‌چاک حیف که روی زمین نبود

آمد به کوفیان ید بیضا نشان دهد،
جز عده ای قلیل کسی راستین نبود

نامردی و خیانت از این شهر می‌چکد؛
یک مــرد در میان شماها امین نبود

ای کوفیان پَست که تکرار می‌شوید
تاریخ می‌شکافت اگر اربعین نبـود

  —–
عــــلی رفیـعـــی 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا