🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیاهوی نگاهت

(ثبت: 234832) دی 5, 1399 

 

در هیاهوی نگاهت
ایستادم در تاریکی چشمانت
تا با یک پلک تو
خورشید بدرخشد
و زمین برقصد
و با ریتم موسیقی صدایت
دوباره ضربان بگیرم

#مجید_محمدی
#تاریکی_چشمانت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا