🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریک‌خانه

(ثبت: 266805) دی 17, 1402 

 

فرو رفته در وحشت
بال‌های کبوترانی
که پابسته نشسته‌اند
بر انگشتانِ
حلقه حلقه گل
در مراسم یادبود

بی آن که درک کنند

چرا
آن‌گاه که صدای آن‌ها این همه سپید است
همه‌جا
چراغ های قرمز
حرف اول را می‌زنند
وَ نمردن همیشگی نیست؟

چرا
مهتاب‌ها
چشم به راه طوفانند
به جای خورشید؟

و چرا قانون
گریزان شده
از بستر گل‌هایی که باید
زیر برف
جوانه می‌زدند؟

فرو رفته بود
آواز سپید کبوتران
در قانون سرخ

هم آن‌ها
که آتش پرهایشان
عطش بهار داشت

 

1402.08.01

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 17, 1402

    و چرا قانون
    گریزان شده
    از بستر گل‌هایی که باید
    زیر برف
    جوانه می‌زدند؟

    فرو رفته بود
    آواز سپید کبوتران
    در قانون سرخ

    هم آن‌ها
    که آتش پرهایشان
    عطش بهار داشت
    .
    .

    سلام بزرگ بانوی پاک

    به یاد آوردم پروانه های محبوس سوخته را…

    بسیار تاثیر گذار

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  2. طارق خراسانی

    دی 17, 1402

    و چرا قانون
    گریزان شده
    از بستر گل‌هایی که باید
    زیر برف
    جوانه می‌زدند؟

    فرو رفته بود
    آواز سپید کبوتران
    در قانون سرخ

    هم آن‌ها
    که آتش پرهایشان
    عطش بهار داشت
    .
    .

    سلام بزرگ بانوی پاک

    به یاد آوردم پروانه های محبوس سوخته را…

    بسیار تاثیر گذار

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  3. معین حجت

    دی 17, 1402

    بسیار زیبا سروده‌اید بانو …
    درود بر شما👏👏👏💐💐💐

    • اکبر رشنو

      دی 19, 1402

      سلام و درودها
      بانو نوری گرامی

      وَ نمردن همیشگی نیست؟

      عااااالی بود
      در سر زنش سکوت

      🌷🌷🌷🌷🌷💐👌

  4. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺
    زنده باشید به مهر

  5. درود زیباست
    ⚘⚘⚘⚘🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا