🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاک…

(ثبت: 232266) مهر 15, 1399 
تاک…

 

روزی که از این جهان رَوَم، خاک شَوَم…

بخشیده شَوَم، زَکی شَوَم، پاک شَوَم…

ای «خالقِ رَز»، دوباره از… قَعرِ مَزار…

بُگذار… که سَر بَر آورم، «تاک» شَوَم!

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):