🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاکی

(ثبت: 209923) اردیبهشت 26, 1398 

تاکی به زمانه مفت باید بخورد
چون تپه به |آآآآآآآآآآآآآآبرفت باید بخورد
باترکه نباید بزنی این مشتی
یک چوب کمی کلفت باید بخورد

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و.درود

    کار استاد از این حرف ها گذشته
    فساد مالی فرهنگ شده است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  2. اردیبهشت 26, 1398

    سلام استاد

    مفهوم رباعی ائده آل….

    از لحاظ وزن عروضی هجا و ارکان بررسی شود چه بهتر

    پایدار باشید.

    🌹🌸🌹

    • موسی عباسی مقدم

      اردیبهشت 26, 1398

      شمابفرماییداسمتون چیست وعیب عروضی را بفرمایید در کدوم مصرع است تا مشکل حل شود

  3. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 26, 1398

    درود بر شما جناب عباسی مقدم

    شعر زیبایی سرودید
    دستمریزاد

    💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا