🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا به کی فخری کنی بر دنیوی

(ثبت: 209671) اردیبهشت 28, 1398 

جام را پر کن ز باده والیا
تا به خورد آرام گیرم لحظه ها

یاد ایامی که غم دور از شما
دُور را بینم که در صلحی صفا

خاک بر سر بر سرانی والیا
مست دوران ها شدندشان در بلا

بر کفم جام عافیت گیرم ولی
جامه زرقی را ز خود دور عاقلا

ما به دور از ریب ها ننگی و نام
عاقلان دانندشان فرجام ما

تا به کی فخری کنی بر دنیوی
جیفه ای دان دور شو تا خود رها

ناله ها بی تاب شد آهی نماند
هر که بشنید آه من غمگین خدا

رازهایم فاش بنمودم ولی
حیف اما کس ندیدم درد سا

خاطراتم را نهفتم دفتری
همدمی کو تا بگویم ماجرا

عاقبت روزی رسد گیری تو کام
صبر تا کی در گذر ایام را

با قلم طرحی کشیدی دفتری
صبر باید کرد صبری والیا

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای دهنوی گرامی

      سپاس از خوانش گرم تان .

      طاعت قبول حق.

      🌈🌿🍃🌈🌸

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درودبسیار زیباست لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 31, 1398

      با سپاس از حضور سبز تان

      ممنون از دیدگاه زیبایتان

      🌸🌸🌹🌸🌸

  3. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    بسیار زیباست🌈🌈🌈🌈🌈

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام جناب آقای مازیار نژادیان عزیز

      ممنون از الطاف محبت آمیزتان …

      طاعات و عبادان قبول حق.

      🌷🌸🌸🌺🌺🌹

  4. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود بر شما شاعر بزرگوار
    بسیار زیباااااا
    احسنت

    موفق باشید و در پناه خدای مهربان
    غمت بر باد آمین
    👏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای فلاحی گرامی

      زیبا دیدید …

      سپاس .

      🌷🌸🌸🌸🌸🌷

  5. رضا

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام‌ اقای بایبوردی بسیار عالی و‌دل نشین

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقا رضا

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان …

      در پناه حق

      🌹🌷❤️🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا