🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا سحر با او به نجوا گر به خواب

(ثبت: 222552) اردیبهشت 9, 1399 
تا سحر با او به نجوا گر به خواب

 

همچو نجمی ماه بینم آفتاب
مهرِ مادر را نماید بازتاب

با غروبی یاد مادر را کنم
تا سحر با او به نجوا گر به خواب

ولی اله بایبوردی

27 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا