🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر آمد مرا بی هم زبان کرد

(ثبت: 258949) اردیبهشت 29, 1402 
تبر آمد مرا بی هم زبان کرد

تبر آمد مرا بی هم زبان کرد
دلم را فرش پای دشمنان کرد

گلی بودم جوان زیبا تر از روز
مرا پژمرده ای خفت نشان کرد
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا