🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر تنهایی

(ثبت: 232371) مهر 21, 1399 

– تبر تنهایی:

زخمی‌ عمیق دارد،
درخت عمر من از
–تبر تنهایی!

#لیلا_طیبی(رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود و ادب

    عالی بود

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏

  2. سید فرزاد صالحی

    شهریور 16, 1402

    درود عالی بود قلمت سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا