🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تجلّی

(ثبت: 267970) اسفند 5, 1402 

 

من خدا را دیدم
یک شبی در مستی…
چهره اش شکلِ تو بود
شکلِ من
شکلِ تمامِ هستی
شکلِ خورشید و مه و دریا بود
شکلِ کوه
شکلِ خرامیدنِ رود
شکلِ خاک، شکلِ هوا، شکلِ زمین
شکلِ اعجاز در ایجادِ جنین
شکلِ موسیقیِ باران و تگرگ
شکلِ خشکیدن و روییدنِ برگ
شکلِ یک کِرم که شد پروانه
شکلِ تاری که تنید
عنکبوتی کنجِ یک ویرانه
شکلِ گل، شکلِ درخت
شکلِ یک روزنه
یک نورِ امید
در عبور از دلِ یک چالشِ سخت
شکلِ دستانِ نوازشگرِ باد، بر سرِ گندم زار
شکلِ یک کودکِ کار
شکلِ یک نامه برای معشوق
شکلِ قلبی که شکست
ناگه از سنگِ دروغ
شکلِ صدها پینه
کفِ دستانِ پدر
شکلِ عطری که تراوش میشد
از نگاهِ مادر
شکلِ نور، شکلِ دعا
شکلِ هر ذره ی پیدا و نهان
در تمامِ دنیا…
مستِ لایعقل از او بودم و با خود گفتم:
وه! چه زیباست خدا…

 

حمید گیوه چیان

 

 

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    اسفند 5, 1402

    درود و عرض ادب محضر شما دوست ارزشمندم
    خواندم و بسیار ممنونم 🌺🙏

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 5, 1402

      درود بر دوست عزیز و بزرگوارم جناب محسنی
      سپاس از حضور پر مهرتان
      آرزومند بهترینها هستم برای شما
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️🌹🌹

  2. معین حجت

    اسفند 5, 1402

    درود بر شما حمید آقا …
    دستمریزاد 👏👏👏🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 6, 1402

      درود بر جناب حجت نازنین
      سپاس از محبت حضرتعالی
      ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  3. برهان جاوید

    اسفند 6, 1402

    درود
    بسیار عالی
    🌺🌺🌺❤️❤️❤️👏

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 6, 1402

      درود بر جناب جاوید عزیز و بزرگوار
      سپاس که با حضور سبز و گرمتان موجب دلگرمی هستید
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐❤️❤️

  4. سحر فهامی

    اسفند 6, 1402

    درود بر شما بسیار دلنشین بود 🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 6, 1402

      درود بر بانو فهامی بزرگوار و ارجمند
      قدم بر چشم و منت بر سر نهادید.
      سپاس از حضور سبزتان
      کارهای زیبایتان را پیگیری میکنم و لذت میبرم
      بدرخشید چون همیشه
      آفتاب مهرتان تابنده بانو
      🙏🙏🙏🌺🌺🌺

      • سحر فهامی

        اسفند 7, 1402

        حضور هنرمندی فرهیخته چون شما برای من افتخار بزرگیست بسیار سپاسگزارم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا