🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخته سیاه

(ثبت: 246045) اسفند 18, 1400 

 

تو را هر روز میخوانم.
از روی آمدنت هزار بار
می نویسم.
خیالم، تخته سیاهی ست
که هر روز رویای نفس هایت را
در آغوش می کشد.

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 18, 1400

    خیالم، تخته سیاهی ست
    که هر روز رویای نفس هایت را
    در آغوش می کشد.

    سرشار از عشق و احساس
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • دنیا تیموری

      اسفند 21, 1400

      درود و سپاس از نگاه و همراهیتون بانو جان🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا